Food

Snart blir det food. Och sen blir det att kolla på mello. Förut rensade jag och städade på mitt rum. Det blev en liten skillnad iallafall. Jag ska fixa om mitt rum snart tror jag och jag vill ha det ungefär så som på bilden neranför. Och sen vill jag ha ljusslingor i hörnen på rummen och uppe i taket och sen vill jag ha en väggtext, nått från One Direction iallafall. Ja jag ska försöka få tag på det.
Och sen vill jag ha svarta svalor på väggen eller bara en jag vet inte riktigt än. Jag vill typ ha den svalan som finns med i min header och sen vill jag ha små kort på mig och mina buddies på väggen. Ja det blir nog bra det. Ja jag kommer skriva lite mer om det någon dag men snart är maten klar så see ya latero.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0