painting nails

hejj
Nu sitter jag framför datorn i vardags rummet och målar naglarna.(det blir skit dåligt.)
Idag har det varit en slappar dag och jag har bara varit hemma.
Jag får lite panik av såna här dagar för jag har typ börjat tänka att livet är för kort för att inte göra något utan att man ska göra sånt som man tycker om jag leva efter sina drömmar haha vad händer med mig.
Jaja dagen är snart över och imorgon är det ju skolan osv.
Jag har lite funderingar på hur jag ska färga mitt hår så det kommer ett inlägg om det senare.
Ska bara måla naglarna klart först.
Tumblr_lkjg40dq5a1qbd8v2o1_500_large
Tumblr_ljvjgcluwr1qdusxro1_500_large
Tumblr_lakez60cz21qcp0lpo1_500_large
Tumblr_l7oxggkw4o1qaue4co1_400_large
haha lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0