Don't you guys have practice or did you lose you balls? - Aria

hejj
jag är jävligt sur nu. Jag satt och pratade med Vanja i telefonen och vi kollade på one direction tour i england men ingen jävlel vill hjälpa oss att beställa eftersom jag inte kan betala på internet med mitt kort. jag har redan grinat en gång, fan jag ville ju så gärna. jag kom till kassan osv. men pappa ba: vi får kolla sen när jag kommer hem.. VADDÅ SEN DETTA ÄR BILJETTER SOM REDAN NÅGRA HAR TAGIT SLUT..asså vaffan. och mamma vägrar att hjälpa.. sorry mother and father.
jag uppdaterade inget igår för jag orkade inte.
Men snart är det brit awards på tv så jag ska kolla på det , och sen när det är slut så ska jag ta en promenad och springa lite.
behöver det nu för att rensa mina tankar.
Fuck-u-girl-pretty-usa-favim.com-285809_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0