.....................................................................................................

Hej...
Nu är jag sur.. allting slutade med att sidan som jag kollade xfactor på laggade ,, dock såg jag deras uppträdande.. men det laggade direkt efter och det pausades och jag fick damp och gick in på en annan sida men då stog det att internetet inte funkade asså whuuuuut?!.. jag fick lite ryck då och smällde ihop datorn och såklart började hårddriken eller något hacka såjag fic stänga av datorn helt... och sen rev jag ner alla kuddar, böcker och kläder osv. ner på golvet. Sen satte jag på datorn ingen.. tror ni inte att internetet funkade då?! jo fan.. men det hackade frf.. sånu sitter jag här as arg.. men det kommer väl upp på youtube snart..Jag känner att detta kommer bli ett sååå ovärt inlägg!
okeejj sorry för detta inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0